Samotným základem návrhu jsou tři tzv. rychlé pruhy, jejichž barevnost vychází z oficiálních barev a vlajky fotbalového klubu Manchester United. Na tomto základu jsou umístěny ručně vyvedené hlavní symboly klubu a dále slogany a hesla, které jsou převzaté ze skutečných pokřiků jeho věrných příznivců. Cílem je navodit dojem autentičnosti a ruční práce má působit tak, jako by skutečně několik desítek fotbalových fanoušků společnými silami tento design vytvořilo. Výsledkem je auto symbolizující věrnost a oddanost klubu a zároveň sílu a jednotu těch, kteří společně táhnou za jeden provaz. Slogan „United Emotions“ má dva základní významy. „United“ v sobě skrývá odkaz na samotný klub Manchester United, ale i na zmiňovanou jednotu fotbalových fanoušků, kteří jsou tímto sportem spojeni. „Emotions“ pak připomíná emoce, které přináši jízda v autě značky Chevrolet, ale i prožitek na vyprodaném stadionu při fotbalovém utkání. Spojení těchto slov pak vyjadřuje jednotu tvořenou prožitými emocemi.
1. místo v soutěži Young Creative Chevrolet 2013 – ČR