—
—
Studie redesignu vizuální identity města Litomyšl se zabývá důkladnou rešerší současného stavu vizuální komunikace města. Zaměřuje se na zhodnocení, poukázání na nedostatky a navržení způsobů, jak tyto problémy řešit. Na základě těchto poznatků byly navrženy tři nové návrhy vizuální identity. Záměrem bylo představit, jakými možnými způsoby lze při redesignu postupovat. Při tvorbě nových vizuálních identit bylo postupováno od historicky nejstaršího znaku města až po současnou vizuální identitu. Prvním přístupem byl tedy redesign znaku města. Druhý byl zaměřen na podobu současného loga a vizuálního stylu. Třetím krokem byl návrh zcela nového konceptu bez návaznosti na historii.
Výstupem diplomové práce je prezentace studie redesignu městské identity, která byla následně také představena vedení města. Samotná studie obsahuje podrobný popis problematiky včetně nejčastějších chyb a možných mylných postupů při redesignu. Díky tomu ji v budoucnu může využít i jiné město se zájmem o tvorbu či úpravu stávající vizuální identity. Jinými slovy studie může sloužit zcela samostatně bez nutnosti osobní prezentace a dalšího hlubšího vysvětlení.