V rámci mezinárodní soutěže Brand New Challenge autorka graficky zpracovala inrofmační grafiku, jejíž grafická forma je barevně podřízena dominantní barvě firmy zadávající soutěž (New Yorker), ostatní grafické prvky jsou zcela podřízeny přehledné informační funkci. Plakát měří 2,5m a prezentuje marketingový výzkum, kreativní kampaň a marketingovou strategii, kterou autorka, společně se svým týmem, v rámci soutěže vytvořila. Kromě peněžního ocenění byla součástí výhry i možnost čtyřměsíční pracovní stáže v hlavním marketingovém oddělení firmy v Německu.
1. místo v soutěži Brand New Challenge 2013web soutěže
portfolio studentky
Celý tým
Eva Sulovcová — FF KU
Lenka Bernátová — FSS MU
Veronika Holíková — AGD UTB
Jaroslav Vígh — FF KU
Martin Zdražil — ÚMK UTB
Michal Šichtanc — ÚMK UTB