Ateliér Grafický design ve Zlíně
  • NOVINKY
  • PORTFOLIO
  • O NÁS
  • PRO UCHAZEČE
  • SPOLUPRÁCE
  • KONTAKT

ZLIN COFFEE DAYS

  • 0 Shares Share
    0
  • 10

MILAN QUANG NGUYEN

vizuální identita

—

2020

—

Tématem bakalářské práce je vytvoření vizuální identity nového festivalu výběrové kávy Zlin Coffee Days. Pořádán měl být lokálními kavárnami Mr. Coffee & Kafö, ale přípravy festivalu byly pozastaveny, kvůli koronaviru. Kafö bylo organizátorem, který mě přizval k vytvoření grafické identity prvního ročníku. Součástí projektu bylo také vymyslet jeho název a co nejvíce ho odlišit od již zavedeného festivalu Kávafest. Cílovou skupinou festivalu jsou hlavně mladší nadšenci výběrové kávy. Maskotem festivalu a hlavním prvkem vizuální identity je stylizované kávové zrnko, které je rozvedeno do sady emoji z kávového prostředí. Tyto emojis jsou poté aplikovány v humorných claimech, na kterých je založená celá komunikace a vizuální identita. Hlavním písmem celé identity je FK Screamer od lokálního designéra Květoslava Bartoše.

portfolio autora

  • Bakalářská práce
  • Previous Project
  • Next Project

© 2025 Ateliér Grafický design ve Zlíně. Všechna práva vyhrazena.

  • NOVINKY
  • PORTFOLIO
  • O NÁS
  • PRO UCHAZEČE
  • SPOLUPRÁCE
  • KONTAKT
Cookies
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme cookies.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}