MILAN QUANG NGUYEN
vizuální identita
—
2020
—
Tématem bakalářské práce je vytvoření vizuální identity nového festivalu výběrové kávy Zlin Coffee Days. Pořádán měl být lokálními kavárnami Mr. Coffee & Kafö, ale přípravy festivalu byly pozastaveny, kvůli koronaviru. Kafö bylo organizátorem, který mě přizval k vytvoření grafické identity prvního ročníku. Součástí projektu bylo také vymyslet jeho název a co nejvíce ho odlišit od již zavedeného festivalu Kávafest. Cílovou skupinou festivalu jsou hlavně mladší nadšenci výběrové kávy. Maskotem festivalu a hlavním prvkem vizuální identity je stylizované kávové zrnko, které je rozvedeno do sady emoji z kávového prostředí. Tyto emojis jsou poté aplikovány v humorných claimech, na kterých je založená celá komunikace a vizuální identita. Hlavním písmem celé identity je FK Screamer od lokálního designéra Květoslava Bartoše.
- Bakalářská práce