Nové podzimní číslo fakultního časopisu ZUD je tady! S grafickým zpracováním od Evi Múčkové (@eva_muk) Online verzi časopisu si můžete prohlídnout na webu fmk.utb.cz
Mimo běžnou výuku se vzděláváme také po večerech a to na Grafických katakombách. Jedná se o projekt Ivana Večerka a Dalibora Itze, kteří pro nás čas od času připravují přednášky na různá témata. Tentokrát se po přednáška týkala základů 3D…
Náš ateliér bude vystavovat na výstavě Identita v Muzeu Kampa. Spolu s ním zde budou prezentovány práce z ateliéru Digitálního designu a Game designu. Pro návštěvníky a potencionální zájemce o studium bude možná konzultace přímo s pedagogy a to ve…
První, druhý a čtvrtý ročník zakončil semestr již tradičně klauzurní prací. Prváci vytvářeli návrhy designů pro vinylové obaly. Druhý ročník zpracoval vizuální identitu pro hotel Fotografia. Čtvrtý ročník zpracoval sazbu a design univerzitního časopisu ZUD, vybraný návrh bude následně realizován.…
Jmenovací dekret předal vedoucímu ateliéru Grafický design prezident republiky Petr Pavel v úterý 12. prosince 2023. Profesor Pavel Noga se věnuje mimo jiné typografii, korporátnímu a publikačnímu designu a zabývá se také kurátorskou činností. Prof. Mgr. A. Pavel Noga,…
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme cookies.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.